Είσοδος στο My CU

Για να μην τα μαθαίνεις από αλλού, βάλε τα στοιχεία σου και εμείς θα σου στέλνουμε όλα τα CU νέα, πριν από τους άλλους!

Εμφάνιση κωδικού
Είσαι στην απ’ έξω;
Έλα στο CU
Κάνε Εγγραφή

Social Media | Under 24


Πρώτη φορά Social Media πακέτο από το CU για όλους έως και τα 24, για να ανακαλύπτεις και να μοιράζεσαι άπειρες πρώτες φορές στα social!
Μπες στο www.protifora.gr κι ανέβασε τις δικές σου πρώτες φορές.

Για σένα που είσαι έως και 24 το CU φέρνει για #protifora ένα Social Media πακέτο.

Το πακέτο περιλαμβάνει τα παρακάτω social media: Facebook (εκτός Messenger), Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn, Pinterest & Tumblr.

Για να ενεργοποιήσεις το πακέτο, συμπλήρωσε πρώτα τα στοιχεία σου  στην παρακάτω φόρμα για να γραφτείς στο Under 24.
Αφού υποβάλλεις τη φόρμα θα λάβεις επιβεβαιωτικό μήνυμα ενεργοποίησης μέσα στις επόμενες 2 εργάσιμες ημέρες.
Κλείσε - άνοιξε 1 φορά το κινητό σου κι είσαι έτοιμος να ενεργοποιήσεις το Social Media πακέτο σου.

Είσαι έως και 24;
Συμπλήρωσε τη φόρμα και δες για #protifora social media πακέτο αποκλειστικά για σένα


Δες τους όρους της υπηρεσίας εδώ
FAQs

Τι περιλαμβάνει;
Τι περιλαμβάνει;

Το πακέτο “Social Media” παρέχει χρήση στα παρακάτω κοινωνικά δίκτυα:

  • Facebook (εξαιρείται το Facebook messenger)
  • Instagram
  • Snapchat
  • Pinterest
  • Twitter
  • Linkedin
  • Tumblr

μέσω της σύνδεσής σου στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της VODAFONE. Η διάρκεια του πακέτου είναι τριάντα (30) ημέρες από την ενεργοποίησή του. Η χρήση internet που πραγματοποιείται μέσω των εξωτερικών συνδέσμων των κοινωνικών δικτύων του πακέτου δεν περιλαμβάνεται στις δωρεάν παροχές και χρεώνεται βάσει του ισχύοντα Tιμοκαταλόγου της VODAFONE, χωρίς να προηγείται ενημέρωση.
Το πακέτο είναι συμβατό με όλα τα πακέτα χρήσης και με οποιοδήποτε bonus της υπηρεσίας <24. Για τη χρήση δεδομένων πέραν της λίστας των κοινωνικών δικτύων του πακέτου ή των εξωτερικών συνδέσμων αυτών, προτεραιότητα έχουν τα διαθέσιμα ΜΒ από άλλα πακέτα ή bonus με την συντομότερη ημερομηνία λήξης. Το πακέτο είναι μέρος προωθητικής ενέργειας και μπορεί να ενεργοποιηθεί μέχρι τις 30/06/2017

Πώς έγινε η επιλογή των εφαρμογών;
Πώς έγινε η επιλογή των εφαρμογών;

Η VODAFONE για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης ενσωμάτωσε στο πακέτο τις υπηρεσίες εκείνες που λειτουργούν ως εικονικές διαδικτυακές κοινότητες και που επιτρέπουν στα μέλη τους να επικοινωνούν μεταξύ τους και των οποίων ο κύριος σκοπός, κατά την αντίληψη του μέσου καταναλωτή, είναι να κοινοποιούν γεγονότα, απόψεις και στιγμές σε συγκεκριμένα εικονικά κοινωνικά σύνολα.

Αλλάζει η λίστα των εφαρμογών και πώς ενημερώνομαι για τις αλλαγές;
Αλλάζει η λίστα των εφαρμογών και πώς ενημερώνομαι για τις αλλαγές;

Η ισχύουσα λίστα των εφαρμογών που συμμετέχουν στις παροχές του πακέτου ενδέχεται να τροποποιηθεί και θα ενημερωθείτε για αυτό από την παρούσα σελίδα.

Πώς ενσωματώνονται νέες εφαρμογές;
Πώς ενσωματώνονται νέες εφαρμογές;

Σε περίπτωση που είσαι πάροχος εφαρμογής κοινωνικού δικτύου, προσφέρεις υπηρεσίες με τον ίδιο χαρακτήρα, και θέλεις να συμμετέχεις στο πακέτο, επικοινώνησε μαζί μας εδώ, προκειμένου να σε ενημερώσουμε για τις τεχνικές προδιαγραφές που θα πρέπει να πληρούνται.

Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι καταναλώνουν από το πακέτο;
Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι καταναλώνουν από το πακέτο;

Η χρήση internet που πραγματοποιείται μέσω των εξωτερικών συνδέσμων των κοινωνικών δικτύων του πακέτου δεν περιλαμβάνεται στις δωρεάν παροχές και χρεώνεται βάσει του ισχύοντα Tιμοκαταλόγου της VODAFONE, χωρίς να προηγείται ενημέρωση. Για να επωφεληθείς χωρίς περιορισμούς από τη χρήση του πακέτου καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος του, συνιστάται η ύπαρξη διαθέσιμου υπολοίπου αριθμού ΜΒ για χρήση mobile Internet. Τα απαιτούμενα διαθέσιμα ΜΒ μπορούν να προέρχονται από οποιοδήποτε πακέτο/υπηρεσία που είναι εμπορικά διαθέσιμη.

Μετά την εγγραφή μου, γιατί χρειάζεται να κλείσω και να ανοίξω τη συσκευή μου;
Μετά την εγγραφή μου, γιατί χρειάζεται να κλείσω και να ανοίξω τη συσκευή μου;

Η ειδική χρέωση του πακέτου ενεργοποιείται με το κλείσιμο και άνοιγμα της συσκευής. Σε περίπτωση που δεν κλείσεις και ανοίξεις τη συσκευή σου, δε θα μπορείς να χρησιμοποιείς το social media πακέτο. Χρειάζεται να κλείσεις και να ανοίξεις τη συσκευή σου μια φορά μετά την εγγραφή σου.

Τι συμβαίνει αν δεν έχω υπολειπόμενα ΜΒ για γενική χρήση internet;
Τι συμβαίνει αν δεν έχω υπολειπόμενα ΜΒ για γενική χρήση internet;

Σε περίπτωση που δεν έχεις υπολειπόμενα ΜΒ για γενική χρήση internet, η επιπλέον πλοήγηση στο internet χρεώνεται σύμφωνα με τους όρους της υπηρεσίας Internet – Όλη Μέρα, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι εδώ.

Τι συμβαίνει αν ξεπεράσω τα όρια πολιτικής ορθής χρήσης για τη χρήση internet;
Τι συμβαίνει αν ξεπεράσω τα όρια πολιτικής ορθής χρήσης για τη χρήση internet;

Η πολιτική ορθής χρήσης παραμένει η ίδια όπως αναφέρεται στους γενικούς όρους παροχής προπληρωμένων ηλεκτρονικών κινητών υπηρεσιών

Πώς μπορώ να ελέγξω τη χρήση μου;
Πώς μπορώ να ελέγξω τη χρήση μου;

Μπορείς να ελέγξεις τη χρήση σου μέσω του My CU app, My VF app, μέσω των λογαριασμών σου στο vodafonecu.gr & vodafone.gr και στο 1252.

Τι συμβαίνει αν ταξιδέψω στο εξωτερικό;
Τι συμβαίνει αν ταξιδέψω στο εξωτερικό;

Το πακέτο δεν ισχύει κατά τη διάρκεια της περιαγωγής.

Μοιράζεται η Vodafone τα δεδομένα μου με τους παρόχους των εφαρμογών του πακέτου;
Μοιράζεται η Vodafone τα δεδομένα μου με τους παρόχους των εφαρμογών του πακέτου;

Η VODAFONE συλλέγει και επεξεργάζεται δεδομένα , τα οποία είναι απαραίτητα για την παροχή του πακέτου βάσει των όρων χρήσης του. Σε καμία περίπτωση δεν μοιράζεται τα δεδομένα αυτά με τους παρόχους των κοινωνικών δικτύων που έχουν ενσωματωθεί στις παροχές του πακέτου.

Μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία αυτόματης αγοράς του πακέτου μου;
Μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία αυτόματης αγοράς του πακέτου μου;

Ανά πάσα στιγμή μπορείς να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία αυτόματης αγοράς από το 1252, το MY CU app ή το VodafoneCU.gr. Σ’ αυτήν την περίπτωση, οι παροχές του τυχόν ενεργοποιημένου και εν ισχύ πακέτου θα παραμείνουν διαθέσιμες έως τη λήξη του πακέτου.

Πού μπορώ να απευθυνθώ αν αντιμετωπίσω πρόβλημα με το πακέτο;
Πού μπορώ να απευθυνθώ αν αντιμετωπίσω πρόβλημα με το πακέτο;

Εάν έχεις οποιαδήποτε ερώτηση ή επιθυμείς να επικοινωνήσεις μαζί μας, μπορείς να επισκεφθείς τη διεύθυνση www.vodafoneCU.gr και να σε εξυπηρετήσουμε μέσω της υπηρεσίας Live Chat, η οποία παρέχεται δωρεάν κάθε μέρα 10:00 – 22:00 ή να καλέσεις από το CU αριθμό σου την εξυπηρέτηση πελατών στο 13830 (χρ. 0,242/κλήση, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%).

Δες τους όρους της υπηρεσίας εδώ

COOKIES POLICY

Για να σου εξασφαλίσουμε κορυφαία εμπειρία, στο vodafonecu.gr χρησιμοποιούμε cookies! Πάτησε «Αποδοχή Cookies» για να συνεχίσεις ή επίλεξε «Περισσότερες πληροφορίες» για να ενημερωθείς για τη χρήση cookies από το site μας.

Αποδοχή Cookies
Περισσοτερες πληροφορίες
COOKIES POLICY

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που περιέχουν πληροφορίες που αποθηκεύονται στο web browser του υπολογιστή σου κατά την περιήγησή σου στο vodafonecu.gr και μπορούν να αφαιρεθούν ανά πάσα στιγμή.

Τα χρησιμοποιούμε για να εξασφαλίζουμε σωστή περιήγηση, τη σύνδεση και τη μετακίνηση στις σελίδες, για την παροχή εξατομικευμένων ιστοσελίδων και για την προσαρμογή διαφημιστικού και άλλου περιεχομένου, ώστε να αντικατοπτρίζει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά σου. Επίσης τα cookies μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να συντάξουμε ανώνυμες, αθροιστικές στατιστικές που μας επιτρέπουν να αντιληφθούμε πώς το κοινό χρησιμοποιεί το site μας και βοηθούν να βελτιώσουμε την δομή και το περιεχόμενό του.

Αποδοχή Cookies